onsdag 10 februari 2010

WoooooHaaaaaa....I'm Back!!

Efter lite påtryckningar från olika håll så har jag bestämt mig för att damma av bloggen och köra på igen (i den mån jag hinner/orkar!!)
Det kanske trots allt finns dom därute som tror att de fortfarande inte kommit någon bebis, med tanke på föregående inlägg!! Ha ha

Ja som sagt, det har ju hänt lite sen sist! Det är ju trots allt ca 4 mån sen !

OM det skulle va någon som inte vet så ploppade det ut en liten Ebba den 7e oktober 09! Inte en Charlie som jag va till 99% säker på!! Ha ha, där ser man hur fel man kan ha när man ändå har 50% chans att ha rätt!! :)

Iskrivandes stund sitter jag i sängen och ammar Ebba och tittar på våra bästa år(solen skiner in i vardagsrummet och de är nåt jag Hatar, de blir varmt, de sticker i ögonen och man ser allt damm som flyger runt, som man vet att man aldrig kommer få in i dammsugarn!!)

När Ebba ätit klart ska jag fixa lite lunch till mig! Idag blir de lax i foliepaket, mums!!!


Dagens Ebba:
Är på FM Mattsson arena och
tittar på pappas match! Därav
hörselskydden!! SÖTNOS!!

2 kommentarer:

  1. Åh va glad jag är att du börjat skriva här igen! Då har jag ju lite koll på vad du och mitt favvo-kusinbarn hittar på :) (Jaja, att hon är mitt enda kusinbarn hör inte hit ;) ) Hoppas allt är underbart med er och hoppas att vi kan ses senare i år!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tyckte de va dags att få ändan ur vagnen!!
    Ja, det är ju perfekt för dig att läsa om vad vi har för oss! Ska försöka att hinna skriva så mycket jag bara kan!!
    Hoppas du har de bra med kärleken o allt därborta!! Puss o kram
    Ebba hälsar :)

    SvaraRadera